PrimeTime

Nu kan väl de flesta hålla med om att det finns föredelar med att använda en primer, right ?
Men vilken ska man egentligen välja ?
Min personliga favorit är smashbox photo finish! Den är som trolleri !
Den är hemskt dyr, men samtidigt dryg och värd var enda liten krona !

Har man inte budgeten och inte prioriterar en produkt i 400-500krs klassen,
kan man testa TheSmoother från maybeline. Jag har själv inte testat den mer än på handen,
men konsistensen är lik smashbox. Silkig och "igen-fyllande".

Lycka till o prima på !

Kommentarer
Postat av: ida

bra tips , jag har en från elf, men inte jätte bra direkt, så tänkt ja ska köpa mig en rejäll .

2011-10-26 @ 15:57:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback