IHadTheTimeOfMyLife

Dagen började med en fotografering av min fina vän Sofia. Trodde jag iaf..
Dock hade mina vänner helt andra planer.
De kom och kidnappade mig för den bästa straffmöhippan ever !
Mina fantastiskt fina vänner, gav mig fantastiskt fina kläder att ha på mig resten av dagen.
Sedan gav vi oss ut på stan där jag fick utföra några uppdrag. Exempelvis skulle jag övertyga den trevliga mannen på bilden att bjuda mig på en shot!
Jag skulle även testa på att ha 5 olika jobb, ett av de var att vara gatumusikant! Tycker att jag gjorde ett himla bra jobb. Sminket kan förklaras med att 3 olika killar skulle sminka mig, behöver jag säga mer ?
Vi hamnade på ett danstudio där vi fick lära oss att dansa stoldans.
Världens bästa damer !
Kvällen fortsatte med bubbelbad, thaimat och fruktansvärt mycket mys!

Jag känner mig så lyckligtlottad att jag har så himla fina vänner !
Tänk att det finns någon som orkat ta tag och genomföra allt detta endbart för min skull ?
Herreud vad jag tycker mycket om er <3

Kommentarer
Postat av: Olle

herregud vad vi tycker om dig! och vilken lyckad dag det blev. kul att du uppskattade det! söta bilder också <3

2011-09-24 @ 14:09:16
Postat av: Marie

<3 Kul att det blev så lyckat o att du inte anade något :) all cred till Olivia i Sofia som planerat o fixat!! :)

2011-09-24 @ 14:35:15
Postat av: L I L I J A

Jätteroliga bilder (har kollat alla på fb) :D

2011-09-24 @ 14:47:08
URL: http://lilija.com
Postat av: ida

Å låter helt fantastiskt, hoppas mina vänner gör något sånt för mig med sen i framtiden när de är dags :)

2011-09-24 @ 16:56:55
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Henric

Gud vad kul med vänner :)

2011-09-25 @ 13:06:11
URL: http://nsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback