BareMe

Där finns mineralssmink, och så finns där mineralssmink ! I sverige behöver smink
inte innehålla mer än 4% mineraler för att få kallas mineralssmink. Jag fick en liten
schok när jag fick veta det. Det enda sminket som jag känner till som innehåller 100%
mineraler är bare minerals (finns nog andra med, men vet inte vilka).

Det är det enda jag har använt sen jag testade det 2008. Förr hade jga ganska
dåigt hy (ingen tror någonsing på mig när jag säger det idag), men efter att jag
bytte min hudvårdsrutin samt började använda mineralssmink blev min hy sakta
men säkert bättre för varje dag. Idag får jag väldigt mycket komplimanger för min hy,
vilket var helt otänkbart för bara några år sen.

Det jag försöker säga är: Ge inte upp om ni lider av dålig hy, det finns produkter
som kan hjälpa er, ha tålamod och kom ihåg att man får det man betalar för !

Kommentarer
Postat av: mor

du har helt rätt

2012-04-11 @ 17:39:26
Postat av: Fanny

Och nu vill jag ha allt detta :)

2012-04-11 @ 23:42:05
URL: http://fannycastelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback