HelloOrlando

Efter en snabb flygtur från NewYok landade vi i Orlando, den fuktiga hettan var 
mycket påtaglig så det var otroligt skönt att sätta airconditionern på fullfar i vår lilla
hyrbil ! Jag älskar verkligen Flodrida och ser sjukt mycket framemot att dela vår tid här med er.
 
Vi var otroligt hungriga så pizza var det självklara valet, det blev en med salami, mozzarela och spenat på !
Dubbel ost var det ja !
Vi är vad vissa brukar kallar för "badmongos" så vi invaderade poolen direkt.
Är så himla glad för att vi köpte en kamera som funkar både över och under vatten !
För då kan man ta såhär sjukt snygga bilder ! 
Jag låtsades att jag var med i TopModel, ok jag förstår vad de bölar över nu. Det är inte det lättaste att vara snygg under vatten.
Nirvana bebisen ?
Efter att ha skvätt ner alla som befann sig i poolområdet tyckte vi att det var dags att chilla lite, tror det uppskattades av alla.

Kommentarer
Postat av: mor

Va fina bilder. Det var inte problem iaf till Ph att se så ut ( vacker menar jag) Du osså väldigt finn under vatten, väntar bara att framkalla och skicka till mormor. puss på er

2012-08-24 @ 16:35:52
Postat av: Boa

Coola bilder och en god pizza. Ska ni besöka Disney world? Ha en fortsatt skön semester.

2012-08-24 @ 17:30:12
Postat av: Lisa

Badmongos! Bada lite för mig också tack.

2012-08-24 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback