LastDayInNY

Tyvärr måste all good things come to an end, så även vår vistelse i NY.
Men när en dörr stängs öppnas en annan som man brukar säga, för just nu 
befinner vi oss i the sunshine State ! I nästa inlägg kommer handla om vår första dag här.
 
Vi började dagen på midtown comics, är nu stolta ägare till vår första serietidning. De 6 första delarna av The walking dead !
Jag har varit nyfiken på ramen sjukt länge nu, och fick äntligen smaka. Utlåtandet ? Helt ok, men inte mer tyvärr.
America runs on dunkin, som man brukar säga här..
And so do we.. som jag brukar säga.
Gick förbi central park till 5 avenye. 
 
Världens coolaste och mest överbefolkade applestore ligger här.
Och även alla lyxbutiker man kan komma på. LV hade det läskigaste skyltfönstret, jag var säker på att tanten var riktig.
På kvällen gick vi all in på drinkar..
Och indisk mat. 
Man kan ju säga att vi blev frälsta igår !
På morgonen hade hotellet fixat en bil som kom och hämtade upp oss, kände mig lite som Blair Waldorf när jag satt där i den tjusiga svarta bilden med en alldeles egen chaufför. NY, vi ses snart igen, I´m sure.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, så sjukt, jag har exakt samma foto från LV butiken i London :)

2012-08-24 @ 09:28:52
Postat av: Lina

Samma LV skylfönster i Palma... dock utan tant ;)
Puss

2012-08-24 @ 13:25:48
URL: http://skinnywalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback