DeepDown

Att någon gång i veckan skämma bort sig själv och boosta huden lite extra med
en ansiktsmask är bästa vardagslyxen tycker jag ! Vissa behöver fukt medan
andra behöver något som suger upp overskottsolja, eller en kombo av båda.

1. TVÅL Sweet cheeks, man skulle inte kunna tro det idag men för ett par år sedan
hade jag mycket problem med finnar. Den här masken var ett genombrått för mig,
på bara två veckor blev min hud mycket bättre ! Har inte kunnat leva utan den sen
dess. Finns att köpa på eleven.se

2. Biotherm Aquasource non stop mask, en riktigt bra fuktmask som man kan sova med.

3. Formula 10.0.6 Deep down detox, en mycket bra budget mask som avgiftar och
rengör huden. Luktar dessutom helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nice =)

2012-02-21 @ 16:51:11
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Hanna

har funderat på att köpa detox-grejen jag med, den verkar bra! :)

2012-02-21 @ 22:10:02
URL: http://whoishanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback