LifeThroughInstagram

Har haft så himla fint kompishäng, så fint att vi blev ombedda att gå ifrån fiket
15 min efter att de stängt. Mer sån alltid <3
Ätit en gång för mycet på Jensen, ja jag är en obotlig köttätare.
Hängt med min fina rödtopp Ida, ska slänga upp lite gamla bilder
på oss om ett tag tänkte jag.
Hållt mitt löfte om mer rött läppstift !
Kramats mycket med min söta blondin.
Molly har praktiskt taget tagit över min mobil.
Ätit tomatsoppa med kyckling till lunch.
Köpt dynor till mina fina nymålade stolar.

Kommentarer
Postat av: Ida K

alltså hon är äckligt söt på bilden med rosett

2012-02-23 @ 23:27:56
URL: http://spindelsven.wordpress.com
Postat av: mor

hon är mkt söt. puss

2012-02-26 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback