Newbie

Har jag berättat för er att jag o P har blivit med hund ? Jo det är sant, den söta lilla blondinen
flyttade in hos oss den 6e december! Verkligen ödet som förde henne till oss
(cheeeeeeezy, I know) men det är sant ! P är ju allergisk, och jag har i snart 7 år
tjatat mig blå om att jag ville ha en hund. Molly skulle egentligen bli min mammas hund
(long story) men eftersom hon fanns här i Malmö åkte jag och en kompis och tittade på
henne, det slutade med att vi räddade henne ur rent misär. P kände inte av sin
allergi med henne, vi blev förälskade och levde lyckliga i alla våra dagar ! Ödet som sagt..

Igår tog vi med lilla blondie, hennes polare och åkte till ribban,
drack varmchoklad och hade det mycket fint. Därav bilderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nananananannannanananaan BAAAAAAAAAAAAAAATMAN

2012-02-06 @ 12:32:01
Postat av: Steffi

En underbar liten filur ni skaffat!!

Tack för en härlig eftermiddag!!

2012-02-06 @ 18:04:39
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback