SlimCode

Lovade ju er en recension på denna produkt, here it is:

Har använt cremen både morgon och kväll i ungefär tre veckor nu och jag ser
definitivt en marknat skillnad. Sen kan det ju bero på att jag har börjat med
cupping massage, ni kan läsa om det här. Dock har jag bara haft min koppa i en vecka
och såg redan skillad efter en vecka med cremen.

Produkten har en geleaktig konsistens som känns mycket behaglig mot huden, den
doftar fantastiskt (typ citrus), går snabbt in utan att kladda, och varken irriterar eller torkar ut.

Jag har aldrig haft direkt mycket celluliter men de jag har haft än mycket mindre
framträdande nu, så jag kör på och hoppas att radera deras existens fullständigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback