PlanA

Jag känner mig så lugn och harmonisk just nu, alla pusselbitar börjat äntligen falla på plats. Jag har alltid varit imponerad av folk som har vetat vad de vill bli sen de va fem år gamla, och äntligen vet jag också det. Det känns härligt att ha ett tydligt mål, jag måste bara jobba på att inte överanalysera och grubbla sönder allting.

Jag är glad och tacksam för min fina vardag. Små saker som god mat, söt hund, omtänksam man, fina kollegor, lärorika dagar, mysiga kvällar under filten.. Det är de sakens som gör att det är värt det. Får komma ihåg att gå in här och läsa på när höstvädret börjar ta ut sin rätt och virrar till det i min hjärna.




Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Nu vill jag ju veta vad :D

Svar: Redovisningsekonom på IHM
Nadja

2013-09-30 @ 09:26:50
URL: http://lilija.com
Postat av: Citrin

Härligt :)

2013-09-30 @ 19:21:49
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback