SkinnyBitch

Bilder// StylebyKling.se & style.com

Jag har tänkt mycket på kroppsideal den senaste tiden, och om hur känsligt ämnet är.
Det är liksom inte riktigt okej att säga att man vill se ut som på bilderna ovan utan
att bli klassas som ett anorexia-offer.

Jag tycker till skillnad från många andra att utstickande nyckelben är vacker
(självklart är där en hårfin gräns om vad som är okej). Men jag hade verkligen inte
bangat för att gå ner några kilo och se ut sådär.

Jag tycker att alla ska kunna få tycka som de vill utan att någon annan blir provocerad.
Jag älskar kurvor med, det är inte för mig bara. Varför får jag inte säga det högt ?
För mig är det självklart att alla får se ut som de vill, sålänge det är på en hälsosam nivå.

Kommentarer
Postat av: ida

Håller me dig tillfullo ! blir så glad av att höra de här, för de finns människor som inte valt att se sådär ut,( utan inte kan råka för det) utan som faktiskt alltid varit smala och inte kan gå upp , ( jag är en av dem) alltid blivit retad o folk har trott att jag har anorexia, men jag är ju helt frisk . förr ville jag ha kurvor , men nu e jag nöjd med mig själv, o är inte så extrem smal som jag varit förr ,så jag e super nöjd med mitt smala jag, självklart skulle jag inte banga på ett par kg till o få lite mer rumpa o lår, men ash ;)

2011-09-27 @ 11:52:25
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: mor

jag älskar dig

2011-09-28 @ 16:20:48
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Tycker också det är asfint att vara så smal som på bilderna, förmodligen inget jag själv kommer lyckas med men tycker ändå det är sjukt fint på bild bland annat! :)

2011-09-28 @ 21:04:50
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Malin Karlsson

Håller med dig helt också! :)

2011-09-29 @ 12:38:45
URL: http://fashionbymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback