LifeIsLife

Det händer ingenting spännande i mitt liv för tillfället, det mest actionfyllda
scenariot den senaste månaden är helt seriöst att min cykel fick punktering 
två gånger på en vecka. Wow, glamouröst liv. Dagarna är mest fyllda av 
skola och jobb, jag är så trött så trött..Ska bli skönt när det lugnar sig lite.
 
Gör samma sak jag som alltid när saker känns lite tunga, längtar tillbaka till ett 
kravlöst tillvaro, rättare sagt sommarens vecka i NY. Fullständig lycka. 
Hängde en hel del i bryant park. Så himla skönt att bara slå sig ner i en grön oas mitt i staden som aldrig sover, titta på folk och dricka lemonade. 
Åt cupcakes på magnolia bakery, så himla fint. 
Gick förbi Chucks hotell, jag är ett obotligt gossip girl fan..
Drack espresso på pastis efter att ha avnjutit den bästa måltiden i mitt liv.. typ. Stake tartar, yum. 
Hängde på trappan utanför metropolitan och lyssna på världens bästa gatumusikanter. Ah New York, allt är så mycket lättare med dig. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Nadja! Jag gillar verkligen din blogg och kommer börja följa dig. Såg en kommentar du gjort på min väninna emmas(saemelstaints) blogg och kikade in. Längtar också till något enkelt just nu.... Ha det bra!

2012-11-23 @ 13:34:51
Postat av: Nina

ps. kolla gärna in min och min pojkväns blogg på ninjoh.com

2012-11-23 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback