ThisSocks

Nä, jag är inte så dålig på att stava.. jag menar verkligen socks. 
Efter att ha sett en he del olika videos på youtube om hur man lockar 
håret med hjälp av strumpor, ja ni läste rätt. Var jag ju bara tvungen att testa. 
Usäkta mitt bleka osminkade ansikte, jag är fortfarande dödsjuk (ursäkta dramatiken).
 
De har lockarna blev en aning för små för mitt tycke, men tror att man borde kunna 
anpassa de lite genom att ta större hår sektioner. Såg några andra tekniker som 
man kan använda sig av med, återkommer med när jag har testat. 
 
Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: mor

jag tycker att dem jätte fina.
jag har de där stora papilotor som jag fick någon gång vid julspel , Philip kan anv strumpor till sina fusingar

2012-11-07 @ 19:30:20
Postat av: Ania

Sjukt fint! Älskar att de är en smula mindre faktiskt. Är så trött på alla ska gå runt med jävla Montassami-lockar idag... Alla alla alla. Less.

Hihi
Kram!

2012-11-08 @ 09:31:28
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback