Boyfriend

Jag har inga ursäkter, jag kan inte direkt säga att jag har haft mycket att stå i,
för det har jag inte. Jag har bara varit allmänt trött och därför helt enkelt inte
orkat uppdatera. No hard feelings, right ?  
 
Just nu flyter det mesta bara på, jag är verkligen inte on top of things 
som jag brukar gilla att vara.. utan hankar mig mest fram, upplever det som 
att dagarna flyter ihop in i varandra och skapar en enda salig röra. 
 
Anyways, detta hade jag på mig på en dejt med några av världens bästa tjejer.
Får passa på att använda min älskade skinnjacka innan det är dags för den att 
gå i ide. Jeansen är från Levis, boyfriens fit skinny, heter modellen. Jag 
testade säkert ett 20 tal innan jag bestämde mig för dessa, personalen på 
Levis affären höll på att bli galna på mig. Tröjan är från Forever 21 och skorna
är från Anne Klein. Usch för detta höstrusk !
 

Kommentarer
Postat av: mor

Och svans från Molly, glömde du skriva. puuusssaaarrr

2012-10-03 @ 18:45:38
Postat av: ida cederberg

Jag fullkomligt älskar din läderjacka, om du någon gång vill sälja den så köper jag den =)

2012-10-21 @ 17:58:57
URL: http://idacederberg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback