KicksMakeUp

 
På torsdag släpps Kicks egna makeup, så jag tänkte testa lite och 
berätta för er vad jag tycker om vissa av produkterna. Tänkte samtidigt 
passa på och visa er vad jag använder för produkter till vardags och 
hur jag brukar se ut !
 
Dessa tre fastnade jag för lite extra och fick med mig hem för att testa ! 
En Primer som får makeupen att sitta längre samt jämnar ut huden och ger
en alldeles fantastisk lyster. Hade definitivt köpt igen. 
 
Concealer i tre olika färger, rosa för att motverka blått, gult för att motverka rött samt
en hudfärgad för att blenda ut allting. Den här produkten är inspirerad av
makeup stores Cover all mix, fast den är 100 gånger bättre tycker jag.
Makeup Stores variant är tjock och trög,framhäver allt man vill dölja.
Men denna är superlen, glider lätt på och  sitter hela dagen.
Hade absolut köpt igen !
 
Pennan fick jag ingen chans att prova, men lovar att det kommer.
 
Såhär ser jag ut när jag är alldeles osminkad och trött.
Såhär ser jag ut med primer och concealer, Syns inte på bild men man får en helt otrolig fräsch lyster av primern.
Helt perfekt nyans för oss blekisar. Den rosa använder jag under ögonen och den gula på allt det röda i ansiktet.
Tadaam ! 
Glömde bort mascaran, men använde Lancomes Hypnose Drama. En ID concealer som är för mörk användes som ögonskugga, blir super naturligt och fint. IDs nya rouge i redy serien är helt fantastiska förresten, extremt lätta att jobba med och undvika överdoseringar. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser fram emot att testa concealern :-)

2012-10-23 @ 18:39:22
Postat av: ida

o concelarn värkar ju himla bra

2012-10-23 @ 21:57:44
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: L I L I J A

Behöver verkligen en vettig concealer.. Vad tar de för den på Kicks?

Svar: tror den ligger på 79 så är verkligen värd pengarna =)
Nadja

2012-10-25 @ 13:22:59
URL: http://lilija.com
Postat av: L I L I J A

Nadja: Oj, inte mer?! Awesome!

Svar: Nopp ! Dessutom är de mineralolje och paraben fria !!
Nadja

2012-10-27 @ 11:06:20
URL: http://lilija.com
Postat av: Madeleine

gud vilka fina ögon!:)

2012-10-29 @ 21:29:29
URL: http://goodmorninglittlesunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback