SomeOffTheStuff

Jag kan inte riktigt ta in att för bara några timmar sen bloggade jag ifrån en helt annan 
soffa, i en helt annan stad, tusentalt mil iväg. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen,
jag är mest förvirrad. Jag förstår inte riktigt att tiden kan gå så fort.
När jag försöker tänka tillbaka på allt fint vi har upplevt är det svårt att känna mig glad,
just nu är det bara en överväldigande sorg över att alla  små ögonblick av lycka och frihet
är förbi. Nu är det återigen dags att vara seriös, uträktande och kontrollerad.
 
Jag är dock otroligt lycklig över alla fina personer som finns här hemma och som jag
kommer att försöka träffa så fort jag har hunnit ikapp det jag har missat i skolan. 
 
Nu till något roligare. Låt oss ta en titt på några av sakerna som jag köpt !!!
 
Detta är nästan allt inom skönhetsväg.. ja jag vet vad ni tänker. Men säg till om där är nåt ni är nyfikna på så tar vi en närmare titt på det ! 
Och så skorna, jag hade förbjudit mig själv att köpa fler höga klackar. Så det blev 2 par löparskor, (ska försöka ta upp löpning i höst), 2 par höstskor från Anne Klein och Ralp Lauren och ett par plastiga nitskor som är helt fantastiska enligt min mening. 

Kommentarer
Postat av: mor

jag har set det i verkligheten.fint

2012-09-16 @ 21:57:45
Postat av: Ania

My god, det där kallar jag shopping... ;)
Det kommer fler roliga resor, fina du! Och snart kan du säkert se tillbaks på den här resan och njuta i efterhand också. Kram!

2012-09-17 @ 17:17:13
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback