DependGellack

I torsdags lånade jag hem depends omtalade gelelack-kit, 
för att testa och berätta för er vad jag tycker ! 
 
Först och främst måste jag säga att jag var skeptiskt efter att 
ha testat orlys kit, som var sämst. Jag kunde dra av lacket bara några 
timmar senare, testade två gånger för säkerhetsskull med samma
usla resultat. Depends lampa, till skillnad från orlys, går på ström 
och inte batterier, så där är mycket mer krut i den. 
 
Alla stegen i behandlingen var väl beskrivna i den lilla instruktionsboken, 
så det var superlätt att applicera ! Gjorde naglarna i torsdags, 
hittlis har det varken uppstår flisor, repor eller något annat oönskvärt 
med min manikyr ! Båda tummar upp, en bra produkt till ett superpris ! 
 
För mig som gärna bytar färg på naglarna blir det inget köpt, men för er
som är allergiska mot när lacket lossnar eller för de som har sköra naglar
som bryts är detta en toppenbra produkt ! Naglarna känns tjocka och 
starka när man har gelelacket på !
 
469kr kostar kitet och då behöver man edast köpa till ett lack och en remover. 
 

Kommentarer
Postat av: mor

bra rekommendationer för oss

2013-04-14 @ 18:25:48
Postat av: Citrin

Jag har varit lite skeptisk men det där ser ju hur bra ut som helst. :) Nagellack håller så kasst på mig så skulle nog kunna vara något att införskaffa hmm...

Kram på dig snyggo

2013-04-15 @ 10:34:24
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: Citrin

Åh hade varit lovely, men har redan planer... Vad gör du imorgon? <3 Kram!

2013-04-19 @ 09:14:29
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback