TheMoreITryTheMoreILove

Jag ska vara ärlig, jag är lite av en snobb när det kommer till hårprodukter, är extremt skeptisk till sånt som är billigt. Så jag hade inga höga förväntningar på kicks eget hårvårds-och styling sortiment. Men jag måste säga att jag har blivit väldigt positivt överraskad av de två produkterna jag har provat hittills.

Den första var inpackningen, jag har den för färgat hår, men den kommer i några andra utföranden med. Alltså vilken fantastisk produkt, man applicera den mellan schampo och balsam för maximal effekt. Och det känns som att smörja in håret med en fuktcreme, denna är verkligen jämförbar med produkter från dyrare märken som jag har testat. Dessutom doftar den ljuvligt.

Den andra produkten som jag har testat är primern. Som ska ge håret näring, skydda mot värme samt öka effekten av ens andra stylingprodukter. Den här gav mitt hår en fylligare känsla, utan att bli sträv. Håret kändes mjukt och följsamt, även denna produkt doftar fantastiskt.

Jag får inte betalt av kicks eller någon annan för att blogga om deras produkter, alla åsikter är mina egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback