HelloWorld

Nej jag tänkter inte börja ännu ett inlägg med ursäkter om varför jag är frånvarande, 
vi låtsas bara som ingenting och att allt är förlåtet, ok ?
 
Jag tänkte berätta om borstarna jag budade hem från ebay (jag har äntligen
lärt mig det med hjälp av en kompis, farligt men himla smidigt).
Borstarna är iaf från real techniques, jag fick först upp ögonen för de när jag 
knarkade mina dagliga beauty videos på youtube, från pixiwoo närmare bestämt. 
Tydligen har Sam från pixiwooduon varit med och tagit fram dessa, det verkar 
som de flesta som testat de är övertygade. Borstarna är gjorda av taklon,
som är ett fint syntetiskt material som har många liknande egenskaper av riktigt hår.
Ja vi får se om jag är lika övertygad, någon av er som testat ?
 

Kommentarer
Postat av: Ida K - Makeupartist

De hade jag med velat prova! Du får berätta vad du tycker sen! Tror borste nr 2 (fr vä) och den snedskurna är asbra. De ser himla fina ut

2013-03-01 @ 07:42:24
URL: http://spindelsven.wordpress.com
Postat av: Erica

Berätta vad du tyckte om dem sen. Har funderat på att köpa dem ett tag nu :)

2013-03-06 @ 22:20:07
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback