2012AReview

Jag hade en del mål inför 2012, tänkte vi skulle kolla på hur det har gått ! 
 
1. Jag ska bli bättre på att vårda mina relationer, inte bara göra
det som är bekvämt..Inte bara med vänner men även med min kära make.
 
Känner att jag framför allt har lärt mig att vårda relationen jag har med mig själv. 
Slutat ha så dåligt samvete för att jag inte hinner, begränsat relationen till människor 
som tar för mycket och ger för lite till vilkor som passar mig, och slutat bry mig så 
himla mycket om vad alla tycker och tänker (tack Maja Ivarsson för det).
 
Men absolut tycker jag att jag har ansträngt mig mer för att vårda relationer till de
människor som förtjänar min tid och inte bara tar det som passar de, jag önskar att
jag hade mer tid att ge till alla de som betyder mycket för mig. 
 
2. Jag ska böja träna igen, så att jag återigen kan känna mig bekväm i min egen kropp.
 
Ett mål som jag absolut känner att jag har lyckats uppnå, kanske inte så mycket 
som jag hoppats men jag har faktiskt hållt igång hela året. Det är bara att kämpa 
för att få in mer rutin i träningen.
 
3.Jag ska måla mina läppar röda oftare, för jag är damn hot i det ! Om jag får säga det
 
Ett mål som de flesta kan intyga att jag uppnått med bravur ! Röda läppar 
så ofta det går ! Ibland även rosa, det är nåt nytt för iår. 
 
4. Jag ska ha roligare frisyrer till vardags !
 
Mja, jag var visserligen lärt mig hur man gör en massa roliga saker med håret..
Men jag har varit för lat för att hålla på till vardags.
 
5. Jag ska bli bättre på att klä upp mig och utnyttja min fullproppade garderob mer !
 
Ett mål jag verkligen känner att jag inte har uppnått, det har varit för mycket
fokus på allting annat för att jag ska orka bry mig.. till vardags iaf. 
 
6. Jag ska åka till NewYork och njuta precis varenda sekund !
 
Mission accomplished ! Jag har nog aldrig varit så tillfreds i hela mitt liv. 
Fullständig lycka och harmoni, ingen stress och ingen ångest för att "snart är allting över".
 
7. Jag ska bli så himla mycket bättre på att koppla av !
 
Nej, jag fungerar inte så. Jag är av naturen en uppskruvad personlighet som 
alltid tänker 10 steg fram. Det enda som kan få mig totalt lugn är den här lilla tjejen.
 
8. Slutligen, jag ska mysa sjukt mycket med Molly.
 
 
Det finns nog inget jag har gjort mer, eller bättre det här året !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback