BrushOnBrushOff

Jag lovade ju er en recension av Real Techniques penslarna som 
jag köpte på ebay för ett tag se. Here it is.
 
Måste börja med att säga att de är helt fantastiska, taklon borst 
är mina nya favorit typ av borst. Det känns som riktigt hår, fast bättre, 
mjukare och spänstigare på nåt sätt. Eftersom det inte är riktigt hår kan man
använda penslarna med cremeprodukter, exempelvis kan man ha de till att 
blenda ut concealern för ett perfekt photoshopat resultat. En annan sak 
som jag märkte var att ögonskuggan inte trillade av från penslarna, hur bra 
att slippa smulet under ögonen ? Resultatet blir (även för en nybörjare) 
perfekt, ingen flammig skugga så långt ögat kan se.
Ska investera i rougeborsten snarast. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback