Hello2014

Jaha, då var det alltså dags igen ! Det var inte igår vi hördes av, men helt ärligt har jag knappt hunnit sova, så mycket som jag haft att göra denna hösten. Tänkte köra en lite "mina mål och förhoppningar" för 2014, mest för min egen skull. För att gå tillbaka och hitta peppen när allt känns lite överväldigande. 

Först och främst, detta ÄR året så jag kommer igång med träningen på riktigt. 3 dagar i veckan! Lets do it. 

Använda min systemkamera mer, börjat fota utanför min comfort zone. Inte bara människor alltså. 

Fortsätta plugget i samma takt, lära mig mer för min egen skull. 

Införa en köttfri dag i veckan. 

Lära molly fler trick (förslag på vad mottages, hon kan alla de vanliga nu).

Engagera mig mer i att träffa mina vänner.

Känner på mig att detta året kommer bli minst lika bra som 2013. 

Firade in 2014 i min fina Carin Wester klänning. 


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad kul att ha med ett mål för Molly :)
Jag har ett tips på trix om hon är duktig med balansen; nämligen att backa upp mot en vägg och slutligen gå på frambenen. Väldigt häftigt när de kan till slut :) Börja med att låta henne backa upp med baktassarna på en bräda/träskiva, när denne ligger plant på golvet, sen ökar man bara gradtalet på lutningen på skivan tills de kan ställa sig upp på frambenen- fräckt! :D

2014-01-02 @ 12:41:24
URL: http://theennas.blogg.se
Postat av: Citrin

Lär Molly att laga mat till oss! Eller iaf hälla upp vin... ;)

2014-01-10 @ 15:25:37
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback