NewYork

Jag fick världens finaste julklapp av P, en resa till USA ! Hur fantastiskt är inte det ?
Vi flyger till NewYork den 16 augusti och flyger hem från Chicago den 15 september.
Jag har nog inte riktigt fattat än, det kommer nog när vi sitter på planet.

Tänkte att vi skulle kolla på när vi var i NewYork sist !
Vi promenerade i High line park.
Så himla fint att det är ett gammal tågspår.
Promenerade precis överallt ! Jag trodde att mina fötter skulle trilla av.
Så fantastisk fin stad.
Kollade på New York public library (där Carrie skulle gifta sig) enbart utifrån dock, det var nämligen stängdt. Att se det från insidan står redan på min todo-lista.
Var uppe på top of the Rock och spanade in staden uppifrån med 360 graders utsikt.
Hängde i världens vackraste park, central park.
Spanade in Museum of natural history.
Strosade på Upper East Side.
Hängde i Brooklyn.
Och gick över Brooklyn-bridge.
Åt frukost och spanade in kändisar på Pastis.
Fyndade på Marc Jacobs, hittad butikerna 15 min innan de stände dagen innan vi skulle till DC. Så det blir ett återbesök här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym kille du har, byta?

2011-12-28 @ 11:51:42
Postat av: Ania

Åh vad kul! :) Ni kommer ha det awesome där ju (igen haha)!

Kraaam <3

2011-12-28 @ 17:03:05
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: mor

nostalgi eller förberedelse?! puss

2011-12-28 @ 17:29:39
Postat av: moa

Åååh! Jag skulle också vilja fara till New York!

2011-12-29 @ 14:52:56
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback