LetItSnow

Ni anar inte min förvåning när jag vaknade igår och insåg att allting 
utanför mitt fönder hade blivit alldeles vitt, nytt och magiskt. Tyvärr verkar halva
snön ha smält bort idag, så antar att nu väntar slaskigare tider på oss.
 
I lördags hade vi några älskade vänner över på julmys och bak. Det var himla fint <3
Fokus.
Finns nog ingen bättre doft än nejlika och apelsin.
Typ såhär fint blev det.
Vi gjorde ädelostdipp och pepparkaksgrisini. Kan starkt rekomendera detta trots att jag inte är ett fan av ädelost.
En massa julgodis blev det, som totalt sabbade min "ah nu är det måndag, nu är det nya tag". Det blev mest "nu är det måndag, där är fullt av julgodis..jag äter julgodis.."

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ååååh nejlika apelsin, mmmm!

2012-12-05 @ 15:47:16
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback