VeryMerryChristmas

Ungefär såhär har de senaste dagarna sett ut via Instagram.
Jag har visat mina julkänslor i form av ett par röda läppar på jobbet !
Sen blev det julafton.
När Molly inte stal julkulorna från granen, passade hon på att posera framför den.
Vi hade tydligen varit hemskt snälla, för tomten delade ut en himla massa julklappar.
Jag och P gjorde en del klipp i julklapp spelet.
Fin en himla massa fina julklappar ! 
Till exempel de här fina whiskyglasen från orrefors, nu har jag inget val mer än att lära mig dricka det.

Kommentarer
Postat av: ida

fina du , så fina bilder,, ser ut o va riktigt fina klappar !

2012-12-25 @ 14:05:34
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback