CelebrateGoodTimes

Det är viktigt att fira allt som firas kan, i torsdags var det exempelvis dags att fira att 
det redan gått ett år sen vi sa "ja" till varandra i Allure wedding chapel i Las Vegas.
Dagen började med blommor och fortsatte med 9timmars jobb.
Sen slängde jag på mig en liten spetsdröm och..
Mötte upp min J.Lindeberg klädde man.
Vi åt stek, till minne av vår "bröllops middag" då vi åt det mest 
perfekta köttet någonsing på ett stakehous i Las Vegas.
Marguaritas stod med på menys kvällen till ära, även de till minne av 
vår "crazy" Las Vegas kväll.
P hade gjort ett kort, han känner mig så väl.
Så han vet att inget gör mig gladare än 200 Marc Jacobs märkta dollar. 
Har redan spanat på en klocka ;).

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Ahhhh, blir så glad ända in i själen (eller hjärtat.. haha) när jag ser att det går så bra för er!

Du borde skriva en relationsguide med era bästa tips, för såna som mig - som aldrig får det att funka ;D

2012-07-10 @ 10:10:15
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback