IngenKanGöraAlltMenAllaKanGöraNågot

Hej kära ni. Jag brukar ju aldrig vara sådär super seriös här på bloggen,
men skulle gärna vilja ta upp någonting som ligger mig mycket varmt om hjärtat.

Jag stötte ihop med organisationen DinasArk när jag fick en hundtidning av min mamma,
jag likade de på facebook och har sedan dess kunnat följa deras arbete för de rumäska
gatuhundarna. En kväll satt jag och bläddrade igenom alla bilder på de underbara hundarna
och deras mindre underbara, rent ut sagt tragiska livsberättelser.

Det var så himla jobbigt, jag kunde inte sluta gråta och jag kände mig så himla maktlös.
Sedan dess har jag försökt sprida organisationen och deras budskap. Tycker det är fint
med mottot "ingen kan göra allt, men alla kan göra något" så om ni känner för det gå
gärna in på sidan och kolla, sänk till och med en slant om ni vill. Allt räknas.

Gå in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback