SorryMates

Usch det måste vara jätte tråkigt för er att kolla in här, jag uppdaterar aldrig och när det väl
kommer så är det bara kassa mobil bilder. Förlåt förlåt! Det har varit så mycket i
skolan nu med inlämningar och allt möjligt.

Tänkte iaf uppdatera er om vad jag pyssat med de senaste två dagarna via mina
instagrambilder !

Igår var jag och P på saiko och åt världen knäppaste men ändå god sushi, i en av
rullarna var det exempelvis sill ! Förvånansvärt gott. De hade dessutom världens
knäppaste men coolaste toa, kändes som att sitta i en skog. Efter det gick vi och såg
Kanye West och Jay Z på Malmö arena, nåt som jag hade varit väldigt negativ till..
Men jag blev så himla imponerad, det var verkligen helt magiskt !
Nästan så man blev lite rörd imellanåt!

Idag har jag hängt på ett spa med mitt jobb, så himla soft att bada bubbelbad
och bada ir-bastu på arbetstid ! Fast vi fick även en del vettigt gjort.
Sen träffade jag världens bästa soon to be mamma Fanny ! Och kände
på en gravidmage för första gången i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mor

kändes bra?

2012-05-31 @ 19:21:49
Postat av: Fanny

Söta du :) Var de första gången som du kände, log när jag läste! Ses snart igen så du får känna mer :)

2012-06-07 @ 21:39:41
URL: http://fannycastelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback