MessyBrowns

Jag håller typ på att avlida av en förkylning, ursäkta dramatiken..
Men det känns verkligen så just nu. Hur mycket snor kan en enda människa 
producera ? Det borde ge er en fin bild på näthinnan..
 
Anyways eftersom jag är i princip värdelös i det här tillståndet, 
tänkte jag att vi ska kolla på fina saker andra människor har gjort.
Bilder från style.com
 
Jag älskar den här looken från Burberry prorsums höstvisning, slarvigt-brunt.
Inga regler. Här kan ni lära er hur ni fixar den här looken hemma,
älskar pixiwoo
 
På tal om makeup- regler, såg jag en väldigt inspirerande video med Lisa Eldridge 
som är en väldigt flitigt anlitad makeupartist av bland annat Vogue. Regler är till
för att brytas, strunta i allt ni har hört om att endast använda vissa färger och 
toner beroende på era egna färger. If you rock it, wear it ! 

Kommentarer
Postat av: Ania

Krya på dig!! Kram!

2012-11-06 @ 12:03:29
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback