PaleFace

Goda nyheter alla mina blekansiktade vänner, det finns äntligen 
en BB- creme som funkar för oss ! Jag fattar verkligen inte grejen med att 
alla märken som har släppt en BB- creme endast har gjort de i två färger.
Dett finns ju en anledning till att foundations kommer i 20 nyanser, 
hur ska två nyanser av en produkt kunna passa alla människor ?
 
Bild från Lancome.se
 
Denna cremen kommer i fyra olika nyanser, den är utjämnande (tycker verkligen
att den är grym på att täcka porer), den ger lyser, skyddar huden och ger 
massor av fukt ! I en perfekt värld hade den ljusaste nyansen var liite ljusare, 
men nu är det som det är och jag upplever att den ändå funkar bra ! 
Kommer definitivt att bli ett köp, så himla smidigt och tidsparande. 
 

Kommentarer
Postat av: SAEMLSTAINT

Sounds great that you liked my inspo post, Nadja!
Thanks for your comment.
You've got a nice blog with a great mix xx

SAEMLSTAINT xx

http://saemlstaint.blogspot.com/



2012-11-08 @ 00:03:18
URL: http://saemlstaint.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Nadja, har du hört att Lancome inte har ändrat på något mer än lagt till bokstäverna på tuben? Formulan och färgerna är exakt samma som vanliga hydra zen. Knäppt va? Men den är GRYMT bra! :)

Svar: ja jag vet ! hel knäppt att de får göra så egentligen men antar att det säljer bättre =) och håller med den är grym synd bara att de inte gör den i en ännu liite ljusare nyans.
Nadja

2012-11-16 @ 01:56:41
URL: http://Http://www.slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback