LorealBB

För jätte jättelänge sen, var det någon som efterfrågade en mer ingående redogörelse 
om vad jag tycker om Loreals Nude Magique BB Creme. Jag hann åka till USA,
komma hem, börja skolan och totalt glömma bort mitt åtagande. Men så
hittade jag den i lådan här om dagen och tänkte, bättre sent än aldrig. 
Jag testade cremen i nyansen Fair. Den kommer ut som en helt vit creme med 
små korn i som ska anpassa sig efter ens egna hudton. Om min hudton inte går i 
morotsorange kan jag med största sannolikhet säga att det inte riktigt fungerar 
lika bra i praktiken som i teorin. 
 
Dock är finishen absolut godkänd, blir matt, jämnar ut och ser inte alls 
onaturlig ut. Lägger sig inte i veck efter en heldag, vilket jag uppskattar.
 
Att kalla den här produkten för en BB creme tar dock emot lite, eftersom den inte 
direkt är hudvårdande. Men om man vill ha ett lättare alternativ till sin foundation 
och har rätt slags "fair" hudton är detta absolut en produkt jag kan rekomendera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback