DaysGoBy

Dagarna flyter på en en j*kla fart, man hinner knappt med.
Snart sitter vi på en 8timmars flight hem och förstår inte var en månad tog vägen.
Då är det tillbara till verkligheten, plugga ikapp 2 veckor i skolan som jag missat.
Men till dess kan vi ju kolla på vad vi har haft för oss den senaste tiden och 
låtsas som ingenting, som att känslan av frihet är förevigt.
 
Chigaco har ett helt fantastiskt gratis zoo, så dit bestämde vi oss för att gå här om dagen.
Vi hade två söta tokungar med oss..
..som åkte karusell.
Model in the making.
P var dagens populärste, alla ville hålla hans hand.
Vi kollade på zebor..
..och kameler.
Jag hade min nya tigertröja dagen till ära !
Dagen efter var jag och P excited över att gå på vår första fotbollsmatch, säsongens första dessutom. Självklart var det Bears vi skulle se !
Vi gick in med alla Bears-fans och började med att köpa öl.
Efter 96 trappsteg hittade vi våra platser, blev nästan lite höjdrädd. Så himla mäktig arena.
Jag kan inte direkt kalla mig själv sportintresserad, men alltså det var så jäkla grymt!
Sjukt nöjd kille ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback