DownTown

Vi har snart varit i Chicago i två veckor, men knappt bockat av någontig
från får "to see" lista. Vi har bara häng med familjen och chillat vilket har varit 
toppen! Men igår bestämde vi oss för att det var dags att göra något vettigt. 
 
Så vi tog tåget down town.
Jag hade röda läppar dagen till ära, fick massor med komplimanger pga det. Vi borde bli bättre på komplimanger i Sverige, de kan verkligen göra hela ens dag !
Så himla vacker stad, vi hann dock inte med att åka upp I John Hancock eftersom staden bjuder alltid på så himla mycket bra shopping.. har räknat fram hur mycket jag har gjort av med tillills på bara shopping.. höll på att få en hjärtattack !
P ville följa i Man vs. Food fotspår så vi hamnade på Billy Goat. 
Burgarna var ingen höjdare men stället var himla skönt.
Shoppinglyckan var på min sida, hittade äntligen ett par jeans. Jag är extremt kräsen när det kommer till det, fick testa typ 20 par på Levis store innna jag fann the one.
Sen drack jag en marguarita med utsikt över staden.
Avslutade dagen med en kaka från sturbucks, himla god måste  äta typ 10 till innan vi åker hem.

Kommentarer
Postat av: Hanna med B i början på efternamnet !

Fina vän ! Saknar dig ! När ni kommer hem så MÅSTE vi träffs ! Hälsa Filip :) <3

2012-09-12 @ 17:48:15
Postat av: Ania

Vad vacker du är :)
Saknar dig!!

2012-09-13 @ 14:50:17
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback