LastDay

Igår bestämde vi oss för att åka in till stan igen, inte för shopping dock utan för 
att strosa runt och njuta av vår näst sista dag i en av världens vackraste städer.
Ikväll åker vi hem, känns som att jag ska börja gråta varje gång jag tänker på det.
Kalla, gråa, där ingen hälsar på en, Sverige. Det enda som gör det uthärdligt är
vetskapen om att alla älskade människor finns där, och hundar. 
Hoppade återigen på den röda linjen som tar en downtown på 30 min.
Jag hade mitt alldeles nya BareMinerals läppstift på mig. Ska skriva mer om det sen, men måste bara säga att det är helt fantastiskt. Alldeles pepparmintigt och härligt på läpparna, dessutom är det matt och superlätt att måla med då det är i en lång, smal hylsa !
Efter en god frukost gjorde vi det vi alltid gör, åkte upp i Signature Lounge i John Hancock.
Man kan nämligen inte få för mycket av den här utsikten.
Man får nästan svindel av att titta ner.
Jag kände mig för övrigt ganska tjusig igår.
Min man var rätt tjusig med.
P var rätt nöjd över att ha hittat en Cubsboll av något slag.
Vi njöt av utsikten ett tag.
Sen tog vi även en bild på Bearsbollen, viktigt.
Hängde lite i the loop.
På bland annat Magnolia Bakery, där P åt en redvelvet cupcake.
Jag åt en citroncupcake, oh..
Tittade återigen på de lustiga parkeringshusen.
P hittade en fin plats och tyckte att jag skulle vara med på bild, sen tog vi tåget hem och lagade en god middag.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det är till någon tröst så är det åtminstone superfint väder här, och har varit (nästan) konstant de senaste veckorna. en fin höst hittills!

2012-09-15 @ 17:45:47
Postat av: Boa

Fina hissnande bilder, välkommen himm till svarje

2012-09-15 @ 18:58:45
Postat av: mor

Försökte skriva välkommen hem , men din lilla sak stängde dator med sin rumpa.
VÄLKOMMEN HEM. vi saknar er

2012-09-15 @ 20:46:06
Postat av: Mary

Du var superfin på bilderna, vet inte om det var kjolen eller läppstiftet men din ögonfärg framhävdes fint :) ses snart

Svar: tack fina <3
Nadja

2012-09-16 @ 01:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback