MakeUpOnMyMind

Jag lovade ju att skriva lite om produkterna jag köpte, dessa har jag 
hunnit testa hittills. Säg till om där är nåt annat ni undrar.
Redken anti- snap är en leave in behandling för skadat hår. Har bara använt den två gånger så min spontana uppfattning hittills är att den luktar fantastiskt och att håret blir silkeslent av den ! 
Bliss oxygen ögon gele är den absolut bästa ögoncremen jag har testat ! Känns härlit svalkande, konsistensen är överlägsen (ungefär som en tjock gele) jag har ganska mycket mörka ringar som har blivit mycket ljusare på bara en vecka med hjälp av denna cremen !!
 
Victorias Secret Face Prime är en makeup primer och en setting sprey! Hur smidigt som helst att bara spreja och låta den torka. När man använder den under makeup upplever jag att huden får samma finish som den får av Clarins askungencreme beauty flash balm, den har alltså en uppspramande effekt. Tyckter verkligen att produkten håller vad den lovar, absolut värt 12 dollar !
Maybelines master precise eyeliner, tyckte den har eyelinern var så bra att jag köpte en till ! Hur lätt som helst att måla med, håller verkligen samma klass som de dyrare märkena.
 
Maybelines master shape ögonbrynspenna i färgen soft brown, ni ska veta att jag aldrig i mitt liv använt en ögonbrynspenna, skräcken för att se ut som att man har cartoon brows har stoppat mig. Men med den här pennan kan det inte bli lättare att markera brynen på ett naturligt sätt, den lilla borsten suddar ut all färg som mot formodan skulle råka hamna på huden.
 
Maybelines define-a-line ögonpenna i färgen chestnut brown, vilken skitprodukt ! Kladdar, är inte dryg alls och har en sjukt konstig rödaktig färg.
 
Forever 21 cremerouge. En helt perfekt aprikos färg, krämig, lättapplicerad och otroligt lättarbetad. 1,5 dollar, ja tack !
 
Maybeline color tattoo cremeögonskugga i färgen 35 tough as taupe. Allting som jag har läst om den här skuggan stämmer verkligen in, bra färgåtergivning, lättjobbad och när den väl har torkat sitter den som berget utan att vecka sig det mista. Funkar alldeles utmärkt som bas för andra skuggor.
 
BareMinerals concealer i färgen light 2. Jag hade lite problem med den här produkten, jag ville verkligen älska den men hur jag än applicera den la den sig i veck kring mina ögon! Jag blev tokig, sökte efter den på youtube och fann en video från bareminerals där de visar en appliceringstekning jag aldrig använt. Nu tycker jag att detta är den bästa concealern jag har testat, sålänge man applicerar den på rätt sätt. 
 
Buxom big and healthy lipstick i färgen monte carlo. Det var kärlek vid första ögonkastet, det perfekta lättstiftet då dess utformning gör det väldigt lätt att måla med. Det har en matt effekt som jag älskar och det känns alldeles fantastiskt pepparmintigt på läpparna !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback