YesterdayAllMyTroublesSeemedSoFarAway

Jag måste få gnälla lite, bare with me.. Men just nu är allting så himla himla jobbigt.
Är fruktansvärt stressad över skolan just nu, och har dessutom inte fått reda på 
tentan som jag skrev för ett tag sen. Det gnager verkligen i bakhuvudet, hjärtat 
börjar slå extra fort och kallsvetten bryter fram när jag tänker att det finns en 
chans att jag inte har klarat den. Det hade inte gjort så mycket att åka på en omtenta 
om det inte innebar att jag blir av med CSN, himla dumt att jag sökte för ett halvår.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra om jag inte får mer pengar, hur ska jag 
klara mig då liksom.. ?
 
Och som om det inte vore nog har jag lagt på mig en "massa" vikt. Ja jag vet att
det inte anses vara okej för mig att gnälla om min vikt då jag ändå är på den
smala sidan, så om det stör er sluta läsa nu. Men jag har aldrig i mitt liv vägt
så mycket, jag kommer knappt i mina jeans, och de jeansen jag kommer in i
sitter som korvskinn. Känns inte så kul. Jag har tagit upp träningen och är
inne på tredje veckan, men blir så himla frustrerad över att inte tappa 2 kg på en
vecka som jag kunde göra när jag var yngre. 
 
Så nu är det ute ur systemet, nu tar vi alla nya tag o laddar för en fantastisk vår !
 
Lite inspobilder över målet med träningen !
 

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Du klarar allt underbara du! Skickar en lycka-till-spark!
Och du, livet är inte lätt bara fantastiskt.
Glöm aldrig det!
Puss <3

2013-02-04 @ 22:01:18
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se
Postat av: Citrin

Förstår dig darling <3 Men du klarar dig ett litet tag tills CSN kommer igång, eller hur? Oftast brukar man kunna vaska fram pengar när det är kris, ett litet tag. :)

Jag hade gett min ena arm för din kropp haha MEN jag förstår att det är jobbigt för dig också att gå upp några kg, även om du fortfarande är jättesmal. Det är ju inte kul när endast 20% av garderoben passar en plötsligt... Men träna för hälsans skull snyggo! Det är alltid bra för en! Kom ihåg att kroppen ändras med åldern och kom verkligen ihåg att du ändå är så jäkla cpigt vacker! (Och för guds skull, lägg ner VS-brudarna! ;) )
Kram <3

2013-02-04 @ 22:17:47
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback