Dressy

Beställde de här två skönheterna från Asos, de kom idag men var tyvärr 
lite, lite för små. Så himla störigt och lite deprimerande, har haft samma storlek
i ungefär hela mitt liv. I alla fall sen jag gick i högstadiet, kanske till och med längre. 
Det senaste året har min kropp verkligen flippat ut, fast jag tränar en massa
blir jag bara större, säg inte att det är för att jag börjar bli gammal för att få mig 
att må bättre. Det finns nog ingen som mår bättre av att höra det.. ;)
Ja jag får väl se det som lite extra pepp, o lägga i en högre växel.
Jag i alla fall gjort en retur och beställt båda klänningarna i en större storlek.
Så vi kommer nog att bli lyckliga tillsammans till slut ändå..
 

Kommentarer
Postat av: Diurhuus

Man blir större av att träna,, man får ju muskler bakom fläsket med ;)

2013-05-23 @ 23:43:37
Postat av: Citrin

Haha sant det där med muskler, det gör en "bulligare" bara :P Vill du bli mindre så skit i styrketräning och ut och spring massor bara.

Eller bara skit i det och beställ lite större kläder, varför obsessa över en obetydlig sak :)

2013-05-24 @ 12:47:24
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: mor

fina

2013-05-24 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback