FashionTan

Jag är vanligtvis livrädd för BUS produkter då jag har sett några riktiga missa 
genom året. Hur snyggt är det att vara helt orange ? Eller randig..
De få gånger jag har gett mig på BUSprodukter har jag alltid väntat tills
jag fått en grundfärg, för att minimera risken för misslyckande.
 
Men nu jag har hittat den perfekta produkten, St tropez BUS mousse !
Vilken grej alltså, det är helt omöjligt att misslyckas tack vare produktens
guidefärg ! Den ger en naturlig färg som inte blir orange, på mig blir den
alltså ljusare än på någon som har mer färg. Man kan bygga på fägen genom 
att använda produkter ett par dagar i sträck. St tropez påstår att de ska ha 
lyckats maskera 70% av BUS doften, jag upplever inte att denna produkt
luktar mindre än någon annan än jag har testat tidigare, men den är definitivt 
100 gånger bättre !
Nu ser det kanske inte ut som ett mirakel i era ögon, men tänk er min naturliga färg..
Jag är så vit att det nästan skiftar i blått ! Ett lager av denna mousse ger 
en färg som efter en dag på stranden fast utan risk för cancer.
Man ska använda vanten för bästa resultat när man applicerar, den fördelar och buffar 
in färgen på bästa sätt ! Det blir definitivt ett omköp på den här moussen ! 
 

Kommentarer
Postat av: Citrin

Jag köpte faktiskt deras "gradual tan"-lotion efter att du talat gott om märket :) Jag ger den ett stort plus för att den inte stinker! Jag känner faktiskt ingen äcklig BUS-lukt efter att ha använt den, varken en timme efter eller ett dygn efter.

MEN... Jag upplever att den är svår att få jämn. Mycket svårare än min stinkande klassiker från Dove. Och då är jag riktigt noga med att skrubba mig innan. Samma sak med ansiktskrämen, den lämnade små fläckar här och där vilket kändes sådär snygg hehe. Men de ställen som inte var fläckiga fick fin färg... Får se om jag fortsätter med dessa eller kör mitt safe card Dove haha trots stanken...

Svar: ah vad tråkigt att du känner så ! =( Har själv bara testat den en gång, men tyckte verkligen att det blev toppen. Älskar moussen dock, fast den ger mer färg o kräver lite mer koncentration =)
Nadja

2013-05-17 @ 12:47:11
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback