ClarisonicUpdate

Jaha, nu har det alltså gått en och en halv månad sen jag började använda Clarisonic Mia 2. Jag tänkte dela med mig av mina erfarenheter.

Det är först nu jag börjar se en skillnad på min hud, porerna har blivit betydligt mycket mindre och framför allt upplever jag att de är "renare". Känslan när man rengör är fantastisk, känns verkligen att det tar på djupet men det känns ändå väldigt skonsamt. 

Det blev sämre innan det blev bättre, jag förstod ingenting när huden plötsligt flippade ut och en massa plitor jag inte har i vanliga fall helt plötsligt var där. Efter att ha googlat lite visade det sig att huden kan komma in i en utrensningsfas  när man börjar med Clarisonic. 

Är Clarisonic ett måste för alla ? Nej, verkligen inte. Men det är perfekt för de 
som vill lyxa till det och optimera effekten av alla sina andra hudvårdstutiner. 


På bilden har jag endast väldigt lite mineralpuder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback