AllSparklyAndNew

Jag har ju turen att få en massa trevliga produkter, för utvärdering, på mitt jobb! Gårdagens kasse bestod av följande: 

Jag var tvungen att testa lite redan idag. Såhär såg jag ut när jag begav mig till jobb:
Måste säga att jag älskar isadoras glossy lipstain, kanske inte världens bästa färg på just detta, men hållbarheten och känslan är fantastisk. 

All day long lash mascaran var en annan produkt som inte lämnade mig besviken, vilken längd !! Dock smula den sig lite om man tar ögondroppar eller har ögon som tårar sig, trots att den ska sitta som berget tills man tar bort den med varmt vatten. Men den är väl värd sitt pris. 

Isadoras nya gelliner var ingen höjdare, visserligen är jag inget fan av gelliners så jag kanske inte är rätt person att uttala mig. Men jag upplever att den var svår att få riktigt tunn med den medföljande penseln. Kanske funkar bättre med en annan pensel dock. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Geleyelinern fungerar hemskt bra och sitter heeela dagen. Den är lätt att lägga med en tunn pensel, har 102 från Make Up Store :)

2013-09-29 @ 20:21:50
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback